Aynı durumlardan hangi anne geçmemiş ki canım. Ben bağırmadım diyen ya da sesimi yükseltmedim diyen varsa helal olsun peygamber sabrı vardır. Hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz ilk bir yıl bebekler şok hızlı büyüyorlar ve öğreniyorlar bu da tabii ki etkiliyor uykuları. Dönmeye başladığından beri günde belki 6 saat uyuyorum, uyutmaya çalıştığımda benim uykum geliyor bebeğim uyumuyor mesela geç dalıyor, ben tam uyudu uyuyayım diyorum dalıyorum pat uyanıyor kıpırdanmaya başlıyor aşırı sinirleniyorum öyle olunca kızıyorum ama anlamıyorumki zaten farkında olsa yapar mı öyle annesini üzmek yormak ister mi ☺️ şimdi 10. Ay atağındayız tutunup geziyor bir aya yürür tahminimce, bugün gündüz 1 saat uyudu sadece napalım canları sağ olsun üzmeyin kendinizi insanız hepimiz arada sesiniz yükseliyor bizim de ☺️