Hosgeldinbebekk bende aynı durumdayım. Ama öncelik psikolojik olarak hazır olmak ve kararlı olmak. Bende 167 boyum 83 kiloya çıktım, doğumdan çıkınca 74 tüm. Duygusal açlığı gidermek için yemeye verdim kendimi ama insan psikolojik olarak dahada çöküyor. Şimdi sadece yemeğe dikkat ederek veremediğimi farkettim. Koşu bandı aldım eve, komşular şikayet etmezse şayet yürüyüş artı diyet şeklinde başladım bugün. Ama en başında dediğim gibi bu işin %80 i psikoloji bence. Umarım bu maratona dayanabilirim. 65 i görmek istiyorum 🙏🏻