Hosgeldinbebekk bende şimdi böyle bir post atmak için girmiştim sizinkini gördüm. Hem yürüyüş olsun hem bebişler hava alsın diye yürüyüşe çıktım 10 dk olmadı şuan kendimi otururken buldum fazladan 15 kilom var ama hem emzirme kaynaklı aşırı iştahım var hemde çok çabuk yoruluyorum aşırı tembellik var üzerimde normalde 55 kiloyu hiç aşmamıştim hamilelikte 20 kiloya yakın aldım aşırı hantallastim 😞😭😭😭 enerjik halimi özlüyorum çabuk yorulmaktan biktim