dolunay01 merhaba, evet glucophage de dozları fazla gelince çok kötü mide bulantısı yapıyor. Önce yarım başlamak lazım bir hafta bir yarım, bir hafta iki yarım, bir hafta 3 öğün üç yarım şeklinde ve yemekle beraber. Yemeği yiyip aradan birkaç dk geçse bile sıkıntı oluyor bende hemen bulantı yapıyor