BarlasMomm Ikizannesi06 2 togda siz ince bir pijama takida mi giydiriyorsunuz oda sicakligi 23 derece iken
aysglerdenn BarlasMomm cok fazlaaaa 1.6 tog da arkadaşım atlet bıle gıydırme dıyor bana 22-23 derecede
BarlasMomm Ikizannesi06 anladim. Ben sadece zibin giydiriyorum. Pijama takimi giydirdigim gibi sırtı cok terliyor.
Ikizannesi06 BarlasMomm ben uyku tulumu olmadan zıbın üstüne gecelik giydiriyorum konuyu yanlış anlamışım kusura bakmayın 😅😅
Dimitrina_kovaceva 1Meryem011 ben bu konuda yaşlılar gibiyim uyuyanın üstüne kar yağarmış en kalınını alırım hahaha 🤣 terlemedigi sürece sorun yok
1Meryem011 Dimitrina_kovaceva hahaha bende böyle düşünüyormda zıbın veya incecek bir tulum yeterli oluyo
1Meryem011 aysglerdenn valla o çocuktan cocuuga değişir ama bizim ev djas sıcak olduğu halde ben incecek bir tulum giydirdim yeterli oldu
BarlasMomm aysglerdenn yanlis yazdiniz galiba bencede cok fazla bende hanimefendiye anlatmaya calisiyorum 2 togda sadece zibin yeterli diye
aysglerdenn Bahar11 lc ye girin orada uyku tulumu be değerleri var nasıl giydirilmesi etektıgı oradan bakanılırsınız