BarlasMomm aysglerdenn yanlis yazdiniz galiba bencede cok fazla bende hanimefendiye anlatmaya calisiyorum 2 togda sadece zibin yeterli diye
1Meryem011 Dimitrina_kovaceva hahaha bende böyle düşünüyormda zıbın veya incecek bir tulum yeterli oluyo
1Meryem011 aysglerdenn valla o çocuktan cocuuga değişir ama bizim ev djas sıcak olduğu halde ben incecek bir tulum giydirdim yeterli oldu