1Meryem011 Kızlar telefondan iki tane derece kullaniyorm ikisi farklı gösteriyor biri 22 23 biri 26 gösteriyor kafam karıştı smdi 2tog uyku tulumu giydircm iicne ne giydrcm ben
Burcinisp 1Meryem011 20-24 arası 1 tog önerilir. İçine de sadece zıbın. Sizinki hem tog değeri olarak fazla hem de sadece zıbın mı demişsiniz. Kurdeşen döker çocuk
Dimitrina_kovaceva 1Meryem011 ben bu konuda yaşlılar gibiyim uyuyanın üstüne kar yağarmış en kalınını alırım hahaha 🤣 terlemedigi sürece sorun yok
1Meryem011 Burcinisp neden sinirlendiki sadece sordum bilmedgm için smdi giydirdm zibinla bakcm duruma göre zaten diğer tulumunu giydircm
Burcinisp 1Meryem011 sinirlenmedim 😁 sadece yazma yerine sesli komut kullandım. Şuan fark ettim sert olmuş. Kusura bakmayın be olur 😅
1Meryem011 Burcinisp yok önemli degl bende dedim acaba ne dedim de sinirlendirdim diye düşündüm çünkü açıkçası ilk gunumjz bilmiyorm nasl giydircegimi o yüzden zıbın tek diyince şaşırdım bide usurmu diye korktm acikcasi 😂
Burcinisp 1Meryem011 koşuşturma içerisinde hızlıca yazayım derken 😅 korkmayın üşümüyorlar benim evim 22-23 arası. 1 tog ve sadece zıbın giydiriyorum. 15-20 gündür kullanıyorum. Bazen terliyor bile. Sakın üşür bu çocuk diyip giydirmeyin. 😁
1Meryem011 Burcinisp yok giydirmek smdi sürekli kontrol ediyrom normal terde yok bisede bide biz tulumu büyük aldık bu eliyle yüzünü kapatıyor smdide buna taktm bişe olur mu burnu kapanır mı diye
1Meryem011 BarlasMomm tamamdır bu tulum biraz buyuk pof pof eliyle yüzünü kapatıyor smdide bise olur mj diye sürekli kontrol edyorm elini indiriyom p kaldiriyor anam ben battaniyeyi yüzüne çekiyor diye tulum aldım smdide eliyle yüzünü kapatıyor
1Meryem011 Eddddddaaaaa valla olay stroa termometre yazdın iç mekan için olandan iki tanesini indirdm hava durumu çevrimiçi biri biride room temperatura