Benim oğlumda da var şu an takip edelim herhangi bir işlem yapmayalım dediler anne karnından itibaren var şu an 10 mm. Ama anladığım kadarıyla sadece mm değeri değil böbreğin şekil bozukluğunu da önemsiyorlar operasyon için ben hem şehir hastanesinde hemde üniversite hastanesinde takip ettiriyorum 6 aylık şu an.umarım hepimizin bebeklerinde operasyon gerek kalmadan iyileşirler ameliyat ettirenler hangi hastanelerde ettirdiniz tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim