Bizde bebepimizşn gaz sorunu ve kalça çıkıklığı için götürdüğümüzde tesadüfen öğrendik 5mm lik bir genişleme var dediler. 40 günlüktü daha. Genelde kendiliğinden kayboluyor, Takip ettirin demişlerdi 2 ay 1.5 ayda kontrol için gittik. En son 6,5 aylıkken gitmiştik. Çok şükür geçmiş. 1 yaşa kadar devam edebiliyor diye biliyorum. Tabi gittikçe artan bir durum yok ise çok endişelenmeyin