Hanmommmy merhaba korkmakta haklısınız ama inanın orhan hoca alanında en iyisi. Kendisi bana 4. Gün cocugun koşarak burdan cıkacak dediginde inanmamıstım ama daha 2. Gün koşmaya başladı cok şükür allaha. Bizim 5. Seviyede vur vardı ameliyat 4,5 saat sürdü. Beklenenden daha cok kaçak vardı dedi hoca. Kendisine güvendim inandım sizde inanın insallah cok rahat gececek. İlk gün anesteziden ayılmak zor oluyo onun dısında sorun olmuyo. Cocukta sonda ve diren oluyo. Ertesi gün yürütüyolar zaten.