Marjinal_Anne2 ben de ek gıdaya yeni başladım. Yoğurtlarım bir türlü tutmuyor diye başlamadan önce yoğurt makinası alayım dedim hem pratik olur diye, ikinci el aldım, kırık geldi, iadeyle uğraş vs derken iyice hevesim kırıldı. Alacaksanız imkan dahilinde sıfır alın derim, bence iş görecek bir makina, hala yenisini mi alsam diye düşünüyorum arada.Sebze haşlama aparatını ben aldım ikea’dan. Çok memnun kaldım, onunla pişiriyorum sebzeleri, çünkü doktorumuz da suyla haşlama önermemişti, tabi tercih meselesi.