Marjinal_Anne2 Merhabalar arkadaşlar , bebeğime ek gıdaya geçecegim de acaba yoğurt yapma makinesi almalı mıyom çok kararsızım 🙄 yoğurdum pek tutmuyor kaç kere denedim 😭 kullanan memnun kalan gereksiz bulan vsvs herkesi bekliyorum 🥹😄
1Meryem011 Marjinal_Anne2 bugün baktım eşim bune saçmalama dedi köyde annesigul koca kazanlarda yoğurt mayaliyorlar diye bendende o performansj bekliyor galiba ama ben kendi paramla almayı düşünüyorum açıkçası araya gidecek cıvık olck bide bu niye tutmadı der sonrada haşlama apartids ise yariyorda çok gereklimi emin deglm
Minnakordek Marjinal_Anne2 gereksiz alma demeye gelip de bende almaya karar verdim🤣🤣🤣 yoğurdu bı ciftlikten alıyoruz benzini masrafı falan epey pahalı oluyor artık sadece süt alırım bolca buzluğa atar mayalarim
Marjinal_Anne2 Bir de şu sebze haşlama aparatı almalı mıyım hani tencereye konulan 🙄 ilk kızımda almadıklarımı alasım tutmuştur
Marjinal_Anne2 @Deletedmom_72 sende gel canım beraber başlayalım ne kaldı ki ek gıdaya şurada adım adım 🫠😂😂
Deletedmom_72 Bende bekleyeyim burda işe yarıyorsa alayım hiçolmadı kendime yoğurt yapar yerim nasıl olsa şimdiki bebeler bir şey yemiyor 😂
grigokyuzum Ben sinbo aldim, 230 liraydı. Çok memnunum. Taş gibi tutuyor valla. Iyi ki almışım dedim. Içinden 2 kiloluk kap çıkıyor kendimize de onunla yapıyorum haftalık yetiyor. Bir de 6 tane cam kavanoz çıkıyor o da bebise.
Marjinal_Anne2 grigokyuzum yaaa gerçekten güzel yapıyor mı , kiwi falan düşündüm ama ben sadece kavanoz olandan da istemiyorum ilerde bizde kullanalım diye
grigokyuzum Marjinal_Anne2 ben hayatımda ilk kez bu makineyle yoğurt mayaladım. Ilk yaptığımızda bile kavanozları ters cevirdigimde yoğurt dokulmuyordu. Plâstik kaba da kendimiz için yaptim. Makinede 10 saat falan bırakıyorum. Sonra bir gün de ağzı acik buzdolabında kalıyor. Biz ilk activiadan mayaladık sonra vivo yoğurt mayası kullandım. Şimdi kendi yoğurdumuzun mayasını kullandım çok şükür güzel oldu. 230 lira, iki üç kere süt ziyan etmek yerine alın deneyin bence ben koyuyorum kaplara unutuyorum. Oldu mu olmadi mi stresi yok
grigokyuzum Marjinal_Anne2 şu an en ucuz sinbo. Hepsinin mantığı aynı bence. Sinbonun içinden bir de plastik kap çıkıyor. Tam 2 litre sütü alıyor. Arti kavanozlar. Ben ilk zamanlar yorumlara bakarak mayaladım. Kavanoz başına bir çay kaşığı maya demişler bence az. Ben bir tatl i kaşığı maya attım kavanoz başına.
Marjinal_Anne2 grigokyuzum ay çok mantıklı ya beniö yoğurdum çok sulanıyor kızım alışkanlık kazansın istiyorum güzel güzel ama
Melis55123 grigokyuzum model kodu nedir acaba sütü ısıtmak gerekiyor mu kendini otomatik mi ayarlıyor kaç saatte oluyor dönüş yapabilirseniz sevinirim bende weewell almak istiyorum ama fiyatı 900 lerde sinbo düşünebilirm
Secilinaburki Bende kiwi kullanıyorum 4kisilik aileyiz hepimiz yiyoruz valla. Çokta güzel oluyo. Çok pratik benim yogurtlarda tutmuyordu genelde .bunu aldım rahatladım 😂