Marjinal_Anne2 Yoğurt yapmayı bende çok denedim ama olmuyor maalesef pes ettim o konuda artık🙄 bizim daha iki ayımız var ek gıdaya sanırım 6. Ayda başlatır dokturumuz o yüzden şimdiden çevremdeki arkadaşlarımın tavsiyesiyle “Briz” marka aldım içindede 6 tane kavanoz var kullananlar çok memnundu ben henüz denemedim. Yemekler için ise ikeanın aparatını almayı düşündüm fakat gün içinde onu koyup unutma ihtimalimi hesaba katarak (geçen gün çaycıyı su koymadan açmışım😬 patlayacak noktaya gelmişti eşim iyiki farketti🤣) Yoyko’nun buharda pişiricisini aldım bakalım umarım ikisinden de memnun kalırım