Benim kızımda 15 aylık bir kaç aydır bizde kabızlık problemi yaşıyoruz.Bebeğimin çoklu besin alerjisi vardı bu nedenle gastroenteroloji dr takipliyiz,alerjimiz bitti fakat kabızlık devam ediyor.Dr muz duphalac önerdi vücutta emilmediği için güvenli olduğunu söyledi.Hatta kronik kabızlık olmaması için bağırsaklar düzene girene kadar bir süre kullanacağız.Probiyotiğe de devam ediyoruz.Bebeğim yeterli su içmiyor,meyveyi de az yiyor,duphalac az miktar bile rahatlatıyor.