saresmami yaklaşık 6 ay kabızlık çektik ve ağlaya ağlaya yapıyordu kakasını sabah kahvaltıda yulafı pişirip içine kayısı erik dut üzüm incir denemiştim ama bunların hiçbiri kalıcı çözüm sağlamamıştı sonra balkabağını denedim o biraz daha etki ediyordu fakat yine de kesin çözüm vermemişti doktorum katı gıdayı kesmemem konusunda beni uyardı vücudun alışması gerekli dedi duphalac ve dulcosoft denedim sırayla bir işe yaramadı en sonunda doktorum constipass tavsiye etti toz halinde ve içeriği temiz zaten bunlar vücutta tutulmaz direkt bağırsak yoluyla atılırmış yani bir ilaç gibi değilmiş sonunda bu tozla çözdüm yaklaşık 20 gün aralıksız kullan düzene sokar dedi şükürler olsun biz kurtulduk darısı size olsun bu arada hâlâ desteklemeye devam ediyorum kuru meyveleri atıştırmalık olarak veriyorum dip not olarakta anlık çözdürmek için kakayı carrefoursa varsa bulunduğunuz yerde bio organik kendi markası kayısı ezmesi incir ezmesi var nedendir bilmiyorum meyvenin kendisinden daha etkili almanızı şiddetle tavsiye ediyorum ama dediğim gibi anlık rahatlatıyor kakayı kalıcı çözüm için kesinlikleee constipass diyorum her çocuğa yarayan farklı deneyerek bulunuyor ne yazık ki çok geçmiş olsun şifa olur umarım yavruna 🌸