19aylıkken grıp olduu sonra bıanda kabız oldu 1hafta sonra goturdum doktora dulcosoft surup verdı kaka yumusatıcı. Sonrası 1ayı gectı popoda catlak var ve kaka tutma problemı basladı😢😢 o kadar streslıyımkıı 5gune kadar tutuyo kakası geldıkce kacıyıo kendını sıkıyoo. Bana, sardıı. Cok mutlu cocuktu yavrum suan okadar streslıkı. Kaka yumusak ama ıstemıyoo. Allah ım cok zormus. Demem okıı caresını bul bıran once kaka tutmaya baslarsa cok zor ve caresını bulamıorum. O dedıgım suruba bak ıyı gelıoo zararsız