Benim bebegim iki aylık çok kabızlık yaşadık bir hafta yapamadı doktorumuza danıştık karnı iyice şişmişti çünkü bu aylıktaki bebeklerde kabızlık görülebilir normal dedi bir şurup verdi birer çay kaşığı günde 3 defa verebilirsin dedi ben sadece bir çay kaşığı verdim ikinciye kalmadı sabah zaten dışkısını yaptı rahatladı iki üç gün günde bir çay kaşığı verdim isterseniz şurubun adını vereyim fakat yinede doktorunuza danışın