2-3 haftadir kabizlik sorunu yasiyoruz. Kizim 15 aylik. Dogudugundan beri ilk defa böyle bir sorunla karsi karsiyayim. Kabizlikla ilgili de tahliller yapildi ama doktor cok önemsencek sonuclar cikmadi lavman yapalim sadece dedi. Yaptik ve cikardi kakasini. Röntgen de cekildi baya birikmis karninda dedi doktor. Sadece maflor bagirsak düzenleyici söyledi. Onu aldim.
Baska neler yapabilirim? Neler yardimci olur? Kuru kaysi, kuru üzüm , kuru meyve ne varsa kaynatip püre yapip denedim ama banamisin demiyor kabizlik.
Pilav, makarna, patates, havuc felan bayadir da vermiyorum cocuga😢 ne yapcagimi sasirdim :(
Baska eczaneden bildiginiz faydasino gördügünüz ne alip kizima verebilirim? Evde yapabilcegim biseyler mi varmi ? Karnina masaj da yapiyorum sadece o an gaz cikariyor okadar … 2-3 günde bir cok az bisey asiri sert kaka yapiyor okadar 🥺🥺
Umarim bilgili anneler yazarsiniz, simdiden herkese cok tesekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻