Ballloglum öncelikle asla ismine bakmazdi,eve biri gelse gelmememis,yokmuş gibi davranırdi,yasitlariyla oynamaz koltuk arkalarında tek takılirdi,asla temas ettrmezdi öpme,sarılma gibi,komutlari anlamaz tehlikeyi de anlmazdi hatta piknik yaptık öğün kızgın ateşe girmiş hemen farkettik,elleriyle çok oynar ve donerdi,yan bakışı çoktu,asla yemek yemezdi kati özellikle ve secerdi,bazen sebepsiz aglma krizi gecrrdi,oyuncklri acayip dizme vardi özellikle bu çoktu amacina uygun oynadigini hiç görmedim….anne baba yanından ayrilsa nerde diye bakmaz o da giderdi biyere…daha çok yani ve artık 1 yas itibariyle yoğun bu davranışları zaten vardi