Laden Wolverine çok teşekkür ederim❤️ bende hiç sevmiyorum öyle giyinmelerini çocukların. Uçuş uçuş cıvıl cıvıl rengarenk giyinsinler olması gerektiği gibi🥰
Laden Woody ben gösteriyorum beğendiğimi. Nasıl güzel mi? Diye. Aaa çok güzel diyor ama giydirince yok bu beni sıktı, yok kaşındırıyor bilmem ne bir sürü laf işitiyorum🥹
Laden bebitonunannesi_ sanırım tam tersini yapacağım okulda kalabalık kutlanıyor çünkü🙈 ocak-şubat çocukları hepsi birlikte. E tabi arkadaşlarıda oluyor
SecilB Laden Yeni yaşı kutlu olsun. Pembe oldukça güzel ama mavi okula daha uygun bence. Okulda arkadaşlarıyla oynarken falan maviyle daha rahat eder. Pembe de ev için güzel tercih. Kendisi ne diyor prensesin?