Laden
Hepsi gerçekten çok güzel. Şimdiden kutlu olsun yeni yaşı.💜 Ben yeşilli olanı çok sevdim.
Bu arada çocuğunuzu çocuk gibi giydirdiginiz için de sizi tebrik ederim. Gerçekten küçük kadın gibi giyinen çocukları gördükten sonra bu cıvıl cıvıl elbiseler içimi çok açtı