Laden Merhaba hanımlar🌺 Kızımın bir evde bir de okulda doğum günü partisi olacak. Nasipse 4 yaşını bitirecek🥹 Normalde mavi papatyalıyı evde, lila papatyalıyı okulda giydirecektim. Sonra pembe olan çok hoşuma gitti onuda aldım. Dün de yeşil çiçekli olanı görüp beğendim aldım. Yani bu elbiselerin hepsi elimde mevcut şuan. Evdeki doğum gününe çok büyük ihtimal pembeyi giydireceğim. Fakat sizinde fikrinizi almak istedim. Okulda yapılacak olan konsept şuan belli değil bu arada. Sizce hangisini evde hangisini okulda giydireyim? Artık anlıyor doğum gününden. Pekte hevesli. Seçimde yapamıyor anası kılıklı yavrum😁 Şimdiden teşekkür ederim❤️
Kuzeymommms Laden doğum günü kutlu olsun prensesin ❤️ pembe olan evde mavi olan okulda daha güzel olur sanki 🎈
Eternity Laden Okul için maviyi çok beğendim 🥹 Yeni yaşı kutlu, mutlu, huzurlu, başarılı olsun inşallah ❤️
g_izemm38 Laden bence lilayi evde pembe olanı okulda giydirin yeni yaşı kutlu olsun hayırlı yaşları olsun inşallah ☺️
Dondurmalikahve Laden Kız çocuğu olmak 😁 ben mavili ve lila olanı beğendim 🥰 Yeni yaşı kutlu olsun, ayağına taş değmesin 🌼
Laden Dondurmalikahve amin canım benim cümlemizin evladının inşallah❤️ daha var gerçi. Senin oğlunla bir gün vardı aralarında yanlış hatırlamıyorsam🥰
Dondurmalikahve Laden 24 Şubat öyleydi canım bir gün var aralarında. Erkek çocuğuna kıyafet bulması daha zor biliyor musun kız çocuğuna ne güzel cıvıl cıvıl her şey 😁 benimkine kalacak olursan cadı olmak istiyormuş anneciğim cadılar kötü diyorum ben de zaten kötüyüm diyor 😬
Selcan Laden pembe olan çok güzelmiş gerçekten nerden almistiniz öncelikle onu sorayım ☺️ okulda ki konseptiniz nasıl olcak aslında renk uyumu olarak mavi olan olabilir yada yine pembeyi giydirebilirsiniz. Diğerleri gündelikde giyilebilir çünkü sıkıntı olmaz.
cicekbahcem Laden Şimdiden mutlu yılları olsun inşallah ❤️ pembeye o kadar çok bayıldım ki alayım diye girdim fakat tükenmiş, lila okul için şahane olur pembe de ev için ❤️ güle güle giysin prenses
Babybloom Laden mavi patayalıyı evde, pembeyi okulda giydirirdim. Okulda daha güzel fotolarını çekebileceğimi düşünürüm genelde, bu sebeple daha çok beğendiğimi okulda giydiririm
Laden Babybloom şimdi şöyle kutlanıyor okulda. Ocak-şubat doğumlular hepsi bir arada. Böyle olunca kalabalık oluyor toplu resim çekiliyor☺️
Yagmuurr Laden Neeeeee pembe aşık olunasıııı çok beğendimm🤍 Okul için mavi olan daha iyi olur gibi gerçi bebekime her şey yakışır 😂💜