1__anne Laden inşallah benimde bir gün çıtı pıtı bi kızım olur ve bende onu böyle giydiririm 💞 yeni yaşı sağlık getirsin doğum günü kutlu olsun miniğin 🧿💞 bende mavi ve pembeliye bayıldım 🥰
Dunyams Laden ya hepsi çok güzel güle güle gıysın prenses bence pembe olan evde mavi veya lila okulda çok güzel olur 😍
Dilaylaa Pembe ev için maviyi de okul için beğendim bende 🌸🌼 doğum günü kutlu olsun sağlıklı mutlu yaşları olsun 💜
Laden Woody sabah elbise diye ağladı. Giydirdim okula götürdüm ama canım çıktı giydirene kadar. Sıktı beni kaşındırdı beni uzun oldu bu😵💫 geldi başka elbise giymek istedi yine aynı tantana. İnan ki giydiği külota bile kulp buluyor