_eay_ Ya sanki beni anlatmışsınız , 31 aylık oğlum aynı , konuşmada geri kaldı diye TV kapatiyorm acmiyorm ama bu sefer mideme kramplar giriyor sinirden geberiyorm mide ağrısından iki gündür açtım yine Tv yi ara ara yoksa katlanamiyorm beynim uyuşuyor , sürekli ağlıyor zirliyor herşeye evin altını üstüne getiriyor kırıyor döküyor vuruyor bazen delircem saniyorm