Her şeyi denediğinizi yazdığınız için çok farklı bir yerden yaklaşacağım ama… Bebeğinizin ismi ona yaramıyor olabilir mi? Ben en son çare kulağına başka bir isim daha okuttum. İnanır mısınız bilemem ama gerçekten işe yaradığını gözlemliyorum iki haftadır. Her gün yanında Kur’an okumaya da başladım. Namaz sonrası tesbihini çekmiyordum, işimi kolaylaştırsın diye niyet ederek onu çekmeye başladım. Benimki daha küçük sizinkine göre ama yedi aydır mutsuz, kendi kendine durmayan bir bebekti. Şimdi çok şükür yüzü gülmeye sakinlemeye başladı. Hepimiz şaşkınız. Onun dışında, doğdu doğalı uykularımız problemli. Ama artık o uyumak istemediği zaman saati geldi diye uyutmaya çalışıp ağlatmıyorum. Ne zaman isterse ona bıraktım, o yönlendiriyor şu an beni. Zamanla zaten geçecektir bu yaşadıklarınız, dilerim tez zamanda geçer 🌸