Valla sinirden güldüm omuduklarima 😁😁😁bizi gördüm resmen yazilarda… Bize annem bile arada kovuyor hadi evinize diye 😂canim öncelikle ögle uykusunu biraktir ki aksam uykusuna rahat dalsin, yasi bayagi var diye söylüyorum. Ondan sonra cesit cesit yemek yapma bakdin yapdigini yemek isdemiyor zorlama, 1 saat sonra fln bakdin acikdi yine ayni yemegi sun acikinca mutlaka yicekdir.sonra agliyor diye dedigini yapma zamanla bosa agladigini anlayip 10 dakika ya susacakdir onun yerine kafasini dagit baska birseyle biliyorum cok zor ben oyun grubunda gitmeyen bile cekiniyorum bi saniye durmuyor sabahlari kafamda oturup depiniyor .dolablari sakliyor koltuk yatak tepelerinden atliyor kasla göz arasi tualet suyu icmeye calisiyor, duvar kahitlarin söküyor ayakkabilari yatak odasi komidinlerine diziyor, oyun hamurlarini yiyor boya yapalim diyorum kosa kosa kacip du aralari dolablari boyama ya calisiyor altini sadece tablet acipda degisdirebiliyorum baska türlü Imkani yok. Anliycagin yanliz degilsiiiiiiiiinnnn ama hepsi gecicek biliyorum önemli olan uyku düzenini oturtki aksam kendine biraz vakit ayirabilesin. Bak ben ögle uykusu yapdirmadim saat 6 da uyudu bende keyfime bakiyorum simdi. Buda olmassa kafayi yersin….