Kikiriki bende mutfağı yakmiyordum çok küçüktü zaten mutfak tüple direk ısınıyordu ama kombi mutfakta bizim bize kombiye en yakın mutfak peteği var açık olmazsa ptekilere düzgün gitmez dendi bende ondan aciyprum mesela gerçi havlu peteği gibi çok küçük ama