Kikiriki benim evim 4+1 çocuk her yere girip çıkıyor diye hepsini yakıyorum özellikle mutfakta çok vakit geçiriyoruz ben yemek yaparken çocuğum oynuyor o yüzden mutfağı tabiki yakıyorum banyodada wc var giriyoruz hem yakmazsak soğuk oluyor tüm ev açık 1300 geldi fatura