Arasinannesiyim evlatcan bacim banyo yaparken napiyorsunuz elektrikli mi takiyorsunuz sogukta heralde banyo yapmiyorsunuz buharoa kis günü banyomu ısınır. Benim rv 2+1 heryer dahil 5 petek var 40 ta yskiyorum 990 geldi bana
evlatcan Arasinannesiyim diyarbakır da oturuyorum dışarısı buz gibi ama evimiz sıcak. Oturduğumuz 2 odayı yakıyoruz. Neden boşuna yakayım ki. 5 petekle size az gelmiş 5 tane acsaydim 2500 gelirdi bana herhalde 😄
chry evlatcan Umarım bu doğalgaza bir çözüm bulurlar. Geçen haberlerde gördüm Orta asya Turkmenstn ile anlaşırsa drek turkiye uzerinden geçecek ve doğalgaz baya ucuz olacak umarım.Bu gidişte baya maşımızın yarısını faturakara yatıracağız
Mrym383838 2080 geldi kızlar bide şu havalarda yani bu fiyat daha soğuk yok o kış aylarında karlı havalarda negelecek bilmiyorum 6petek açık evimin altı üstü boş 51 de yanıyor anca ısınıyor evimde 1500 kira çok zor ya Allah yardımcımız olsun diğer ay 1050 gelmisti
Pediatrihemsiresianne evlatcan petek sayısı az olduğu zaman da daha fazla devirdaim yapıyor diye okumuştum bi kere o yüzden fazla gelmiş olabilir petek temizliği ısınmayı etkiler
evlatcan Pediatrihemsiresianne biz geçen sene taşındık. petek temizliği yaptıramadik. Ve belkide kaç senedir de yapılmamış ondan olabilir.
sarmaliklahana evlatcan İstanbuldayız en düşük te sürekli yanıyor 2 oda 3 petek şeklinde. 853 TL geldi 😯 ama bşşzmle bu sekilde yalanlar hep aynı fiyat apartmanda
Derya-Anne evlatcan geçen ay da 42 derecede yaktım 845 lira geldi bu ayda 42 derecede yaktım 1230 lira geldi 385 lira fazla geldi halbuki ne kıstım ne çoğalttım peteklerden de hiçbirini kapatmadım 7 tane petek var hepside yanıyo sözde yılbaşından sonra doğalgaza zam yoktu gördük olup olmadığını asıl fatura 1043 lira kdv matrahı vs vs masraflarla 1230 lira olmuş fatura nasıl iş bu anlayamadım
SefaNurUmay0508 evlatcan banyo , antre , mutfak , salon ve çocuk odası yanıyor toplam da 6 Petek ve 40 dan yukarı çıkmıyor 2095 TL geldi geçen ay tüm odalarım yanıyordu 10 Petek ti 3700 gelmişti ve geçen ay 30 daydı 🤔