Dilruba_1 bebeğiniz uyku esnasında geviş getirir gibi yapmasının yanında öğürür gibi yapıyormuydu.benim bebeğim doğduğu ilk haftalar çok kusuyordu reflü dedi doktor. Şuan 1,5 aylık kusması kesildi. Ama uykuda gazı olmamasına rağmen çok huzursuz midesi bulanıyormuş gibi yapıyor hatta bazen nefesi kesilir gibi oluyor, sizdede benzer belirtiler varmıydı.