Dilruba_1 kusura bakmayin sık girmediğimden yeni gördüm. Ilk oglum ek gıdayı çok sevmediginden öyle tıka basa yediremedim hiç,anne sütünü kusardı daha çok o yuzden yemek kusmazdı. 2. Bebegimede yeni yeni basladım ek gidaya 3 gün evvel şeftali denedim , (+4 ay kavanoz mamalarında şeftali püresi gördüm) 5 ay 13 gunluk diye buzluga ona ayirdigim şeftalilerden haşladım biraz tabagı kaşığı mutfaga götürüp geldigimde birazcik kusmustu. 5 ay 4 günlükken yarim çay kaşığı yogurtla basladik , kabak, muz felan da denedim sadece seftalide olumsuz sonuclandık