Hemen hemen herkeste aynı durumlar 7. Mama değiştirmemiz ilk zamanlar nefesi kesiliyordu sonrada düzeldi yan poziyonunda yatıyorum sürekli derin uykuya daldığında kusmuyor ama uyanınca hepsini çıkartıyor alıştık gerçi ilk zamanlar yoruyordu ne bize ne bebeğime kıyafet yetişmiyordu gaz çıkarmak için kucağımıza aldığımızda bi fışkırtıyordu koltuk halı malı kalmadı :) ama sağlıklı kilo alışı baya iyi bukadar kusmaya iyi kilo alıyor bazen olsun kussun yoksa obez olacak diyorum :)) hertürlü herşeyi denedik mide kapakcıkları gelişmediği için oluyor dedi doktor bakalım Allah hepimizin çocuklarını korusun