trakyalikizce Maalesef benim bebegim doğduğunda mememi emmedi hiç iki hafta ugrastim sonunda tuttu ve yaklasık iki ay emzirdim sonra tekrar meme reddi oldu, bir aydır göğsümü en fazla beş dakika emip bırakıyor oğlum. Su an biz de mama+ meme gidiyoruz. Ancak mamayı eds(emzirme destek sistemi)ile veriyorum, biberon kullanmaktan iyidir bence. Ayrıca onunla senide emmiş oluyor hala. Onu kullan derim sana inşeAllah bebebğin sağlıkla büyür güzel anne☺️