trakyalikizce
Benim görümcem doğumdan itibaren bir süre hep mama meme gitti, hatta gece uykusu bölünmesin diye mama veriyorum emzirmiyorum demişti. 8 aylık şuanda bebeği, nerdeyse 5 aylıktan beri mamayı bıraktılar sadece emiyor 😃Alışıp memeyi bırakır diye korkup stres yapıp sütünüzü azaltmayın boşuna. Ben ilk ay emzirdim, sütüm iyiydi. Sonra beslenemedim hiç, sütüm yetmemeye başladı, illa mama vermeyecem diye direttim, çok az kilo aldı oğlum, hep ağladı. Stresten açlıktan temelli azaldı sonra da kesildi sütüm, 3 ay emzirebildim sadece. Boşu boşuna hem kendimi hem oğlumu üzdüm, ne gerek vardı yani diretmeye. Siz içiniz rahat etmiyorsa bir doktora daha danışın, o da yetmiyor diyorsa yetmiyordur sütünüz. Yumurta peynir süt tüketin, durumunuz müsaitse tereyağ kaşar et balık bulgur badem ceviz fıstık tüketin bol bol, protein alın. Doktorunuza danışıp vitamin desteği alın. Güzel beslenirseniz sütünüz besleyici olur. Siz toparlanana kadar da meme mama gidin korkmayın önemli olan bebeğinizin sağlığı ♥️