trakyalikizce canım benim bebeğim 12 günlük ve sütümün yetmediğini söyledi doktor. kilo kaybı çok fazlaydı ve durmadan ağlıyor uykuya dalamıyordu, mecburen önce emziriyorum sonra mama ile destekliyorum. Daha şimdiden sütüm yetmiyor , ben de birkaç hafta sonra emmeyi bırakırsa diye korkuyorum. 😔