superrrmom Blackcloud ilk oğlumun adı Çınar Babası bunlar içinde kıza Lina erkeğe Sina ismini düşündü ama erkek ismi içime sinmedi
Minel-inannesi superrrmom ah ben cok istemistim ikiz olsun biri kiz biri oglan neşe kıvanç ,seda yankı, şimal kuzey koymak istiyodum ikiside ayni anlamda olsunlar diye ama bi kizim oldu😊
Minel-inannesi superrrmom amin sizinkileride inşallah ee neye karar verdiniz ne olacak minikleein isimleri😊
superrrmom Minel-inannesi eşim Sinâ ve Lina istiyor Sinâ benim içime sinmedi o yüzden anlaşamıyoruz isimsiz kaldı çocuklarım 😂
-Twinmama- superrrmom oğluşlarım oldu ikiz Biri kız olsaydı Vera erkeğede Arel koyacaktık anlamlarıda güzel 🥹