superrrmom kızımın adı simay ismini çok severek koydum ikinci ismini de eşim Alya koydu ama ikinci ismini ya Liya ya da Aden koymayı çok isterdim haksızlık olmasın diye koymadım. Anlamlı ve güzel isimler. Erkek olsaydı Alp deniz ya da Alp enes koymak isterdim belki sizlere de tavsiye olur 🙏🏻