KubraResul yok hyr biz probiyotik kullanmadık hatta antibiyotik bile çay kaşığının ucuyla verdik bizim ast alt yüksek çıkmıştı bide beyaz kan hücresi düşmüştü ben kendim hergün 3 kere burnunu açtım nane limon verdim sdece 2 kaşık öylelikle atlattık çok şükğr şuan bebeklerde maalesef salgınmış çok dikkat edin ve çok geçmiş olsun benim bebeğim de 2 aylıktı viral enfeksiyona yakalandığın da mlsf ☹️