Sudemeda KubraResul sizede geçmiş olsun evet hastaneler dolu suan iğne vurulurken asagıya iniyoruz hep çocuklar hasta 🤢 çok zor gerçekten cocugumA o kadar dikkat edıyorum sanırsın Kars’ta karda yatırdık ya bu nedir
KubraResul Sudemeda aynen öyle afedersin acaba diyorum böyle umursamadan daha mı rahat büyürler acaba bende o kadar dikkat ediyorum üstüne düşünüyorum bu 2. Kez hasta oluşu 🤦🏻♀️
Miray08 KubraResul tşk ediyorum 6.gunumuz bugün çıktık evde tedaviye devam. Çok zor aynı olacak korkusu oluştu şimdi Allah kimseye vermesin
Sudemeda Miray08 geçmiş olsun bizde bir atlatsak sağ Salim pek kötüleştim ben üzüntümden üstelik 3 aydır da doktora gotururyordum biride kan ve idrar örneği istememiş son anda bir doktor farketti
KubraResul Miray08 amin inşallah küçücükler çok zor enfeksiyon ateş de yapıyor Allah korusun güçlü olcaz geccek inşallah
KubraResul Sudemeda üzülmeyin en iyi siz bakarsınız yavrunuza ben de çok üzülmüştüm ama benden başka bakcam kimse yok iyi olmak zorundayız. Geccek inşallah sizde hemen çıkarsınız umarım