KubraResul bizim de yaklaşık 4 aylıkken kanda enfeksiyon çıkmıştı. İlaçları düzenli kullanın geçiyor. Bizim biraz daha uzun sürdü bebeğim ilaçtan nefret ediyor anında kusuyor. Biraz kilo alımını etkilemişti enfeksiyon ama çok şükür başka bir sorun oluşmadı. Çok geçmiş olsun canınızı sıkmayın hızlıca düzelir umarım 🙏🏼