Seftalikokuluhikayem20 maddi imkanınız varsa hiç beklemeden dil terapisine başlayın derim. Özel eğitimin çok faydasını görüyorum. Konsantrasyon-dikkat süresi için karanlik oda, oyun terapileri, günlük beceriler için multi game, anlam bilgisi için semantik, duyu bütünleme, psikomotor gelişim için ergoterapi ve jimnastik gibi pek çok dersi var evde bebeğime kendi kendime kazandiramadigim pek cok şeyi kazandı 3 ayda. En önemlisi özgüveni arttı. Biz temkinli çocuk zannediyorduk, öyle hoplayıp zıplayan, yerinde durmayan bir cocuk değildi çünkü, meğersem özgüven problemi varmış, yere bile güvenle basmıyormuş, simdi bambaska bir
cocuk oldu inanın. Evet maaliyetli biraz ama değer diye düşünüyorum.