Seftalikokuluhikayem20 benim oğlumda da yoktu. Başladığında krese çok şaşırmıştık. Kime anlatıysak ne kadar uysal bir çocuk oyle değildir ya diyorlardı. Ama maalesef öyleydi.kendini konusarak savunmadığı için iç güdüsel davranıyordu. Mesela oyuncak ile oynamak istiyor karşıda ki çocuk vermiyorsa bekliyor , biraz zaman geçince elinden çekerek alıyor. Bazen çocugun canını da acıtıyor böyle demişti öğretmen. Konuşsa ben de oynaya bilir miyim diyecek diyemediği için beklediği olmayınca hırçınlaşıyor demişti.