Pinkribbon Seftalikokuluhikayem20 önce ben istedim sonra çocuk psikologuna götürdüm evet dediler kesinlikle konuşma terapisi eğitimi almalı. Çevreme sorsan 4.5 yaşında bile konuşan var götürme diyorlar
Sarpars Seftalikokuluhikayem20 aynı dertten muzdaribim . 6 ay önce gelişim değerlendirme testine soktum konuşma geriliği dendi .terapi alması gerek diye söylenildi şimdi yarın bir kuruma daha gideceğim .