Ftmaozr çok salyası vardi her şeyi ağzına götürüyordu ama bu belirti uzun sürer tabi asıl belirti geceleri saat başı uyaniyordu belki daha fazla. Gündüz hiç durmuyordu hep ağlama tarzı miz miz sesler çıkarıyordu. sürekli kucağımda durmak istiyordu.yanaklarinda kırmızı döküntü gibi kızarıklık oluşmuştu. Kulaklarini elleyip kaşıyordu.Mesela oğlum emzik hiç emmedi ama ne zaman dişi patlasa o hafta emzik emiyor 1hafta. Herhalde dişini rahatlatıyor. Bizim bu şekilde oldu