Oğlum 1yasina 4gunu var 8disi var ,ilk alt disleri 6ayllikken çıktı ikisi birden geldi 15gun sonra üstler gelmeye başladı 1ay sonra da yanlar 15gun arayla çıktı.. şimdi nerdeyse 2haftadir sağ alt azi disini bekliyoruz ,bu zamana kadar zorlamamisti kafasında ateş hafif de ishal olurdu ama azilar bayağı ağrılı geliyor bide hasta olunca çok yorucu geçiyor hem oğlum hem benim için. 4yas kızım var o Bütün dişlerini kolaylıkla çıkardı maşallah ne azı ne köpek dişler ne de ilk 8ler ,hepsi tıktik geldi tamamlandı .. karanfilli yağ,çubuk tarçın havuç elma hiç fayda etmiyor buna