Busra986532 evet öyleydi ben diş çıkarıyor diyordum. Annem ve ablam o normal her çocuk öyle yapar diş çıkardığı için değildir daha çok erken vs diyorlardı. Ben de o yüzden hiç beklemedim diş çıkarmasını. Ek gıda tadımlarına erken başladık biz 5 aylıkken. Babası ağzına bişey koyarken eline battı dişin çıkan ucu. Şok oldum hiç beklemiyordum çünkü Herkes çok erken dediği için. Benim kızım da öyle ağzına oyuncağını alır hırslı hırslı kemirirdi. Her çocuk öyle yapar dediklerinde, bu çok hırslı kemiriyor bu normal bi kemirme değil diyordum onda bile ilk çocuğum olduğu için cahilliğime verdiler 😅 olabilir yani. Ama tabi benimkinin köpek dişlerine bakarsak aylardır kaşınıyor ağrıyor krizlere giriyor bir türlü çıkmadı bu süreç ne kadar sürer bilemiyoruz. Bakarsın 5 ay kaşınır çıkar bakarsın 10 ay kaşınır çıkar. 12 dişi var ağzında 10 aylıkken tamamdı. Hala başka diş çıkmıyor yani