Hale0108 alerji maması hangisini kullanıyorsunuz? Bize çocuk doktoru aptamil pregomin as vermişti onu çok çok zor içti ilk 2 gün çok kustu sonra azaldı kusma.
Kilo kaybı da oldu. Gastrocu da alerjisi yoğun değil normal mama deneyelim demişti yiyip kilo alsın diye, normal mamalarda yanakları kafası çok kızarıklık oldu ve çok kustu, tekrar aptamile geçtim ama çok az yiyor tadını sevmiyor diye gastrocu bebelac peptijunior önerdi tadı daha iyi diye, cidden kokusu kötü değil aptamil gibi ana ASLAA yemedi bugün yine aptamil pregomine geçtim. Onu da yemiyor uyanıkken ama uykuda 50-60 içti zar zor 5 saat arayla.
Valla ne yapacağımızı şaşırdık artık 🥲