Hale0108 bir ara çok zorlanıyor diye probiyotik kullandık. NBL ATP diye o zaman su gibi geliyordu, hatta yarım paket veriyorum artık vereceğim zaman.
Çok sıvı değil ama bayaa yumuşak kıvamda oluyor aptamilde.
Şimdi peptijuniorda nasıl olacak yapınca göreceğiz