Oğlumu 3 ay 24 günlük uykuları çok düzenliydi şimdi uyutamıyorum. Mesela önce aç da olsa tok da olsa meme verdiğimde alırdı ve memede uyurdu. Şimdi tok olunca istemiyor kendini geriye atıyor sadece açken emiyor ve memede uyumuyor emerken uyusabile memeyi bırakınca uyanıyor hemen. Gözleri kızarıyor uykusuzluktan ama sürekli mızmızlanıyor direniyor uyumamak için. Azcık yaptırayım hatta kucağımda eğik tutayım etini koparmışım gibi bağırıyor. Yani şu sıralar ne memede uyuyor ne sallanarak uyuyor sadece kucağımda dolaşarak uyutabiliyorum. Uyku konusuna çok takıntılıyım uyumayınca çok stresli oluyorum günüm hiç güzel geçmiyor uyursa bende iyim. Çok yoruldum benim gibi atak haftasında olan annelerde böyle şeyler yaşıyor mu merak ediyorum