bsraoyku kkkkkkk1 biz aptamil kullanıyoruz emziriyorumda doymayınca veriyorum ama bebeğim 7 günde bir kakasını yapıyor bide yaparken ağlıyor gazı zaten var acaba değiştirsemmi bilemedim apatamil conformil aldık onu yemedi tadıda acı gibi bebelac gold iyi diyorlar bilemedim böyle olan varmı🫤
Zeynep120822 bsraoyku kesinlikle tavsiyem değiştirin gazlıydı 2bucuk ay .sütüm yoktu mamayla devam ettik hep .aptamil hipp mahvetti bebeğimi meğerse gaz kabızlık bundanmış dedim .evolvia 1 deneyelim dedikten sonra 1 hafta içinde kızım kilo aldı uyudu gazınıda hemen cıkarttıyordu. Kokusu kötü diyenler içinde balık yağı olduğu içindi. Ve içinde palm yağı olmayan mama evolvia 1 . diğerlerinde hepsinde vardı aptamil bebelac hipp palm yağı var içinde
Poyrazmertmom Sma optipro kullanıyoruz ılık olarak veriyorum gazı azalıyor böylelikle. Ayrıca mamayı hazırlarken de asırı çalkalamadan dairesel hareketlerle çalkalamak da gazı azaltıyor.
Melis1706 kkkkkkk1 ben sma optipro kullaniyorum bebek hemsiresi bana en iyi mamayi kullaniosun demisti
Ednrzdmr-38 Melis1706 bende o mamayı kullanıyorum da kabız gibi iiki günde falan yapıyor kakasını sizde nasıl acaba ??
Oglu_m İlk doğdugunda Aptamil kullandik gaz yaptı sonra sma denedik gaz yaptı hipp kullandık memnunduk ilk 5 ay kullandik fiyatı artınca Bebelac Gold çevrem iyi dedi aldık denedik beğendik bı sıkıntı olmadı kiloda aldırıyor 8 aylık olduk 4 saat bı veriyorum sabah 6:30 7 gibi 8:30 da kahvalti öğlen çorba sonra ara öğün akşam 4-5 gibi mama 19:00 çorba yatarken mama gece bi kere uyanır mama düzen böle tabi dis dönemi saatler ileri geri oynayabiliyor uykuda öle maalesef
[silindi] Oglu_m Merhaba, sabah mama verdikten sonra akşam dört beşe kadar bir daha mama vermiyor musunuz? 4 saate bir yazmışsınız aslında ama? Benim de bebeğim 7 aylık, mama ve ek gıda saatlerini tam oturtamadım henüz, o nedenle sormak istedim 😊
sirinpatates Minikoalmira bende hip kullanıyorum. 4 gün daha kabızlık için az Bi süre benimki bazen 7 8 gün yapmiyo. Ama hiçbir sıkıntısı olmadı hareketli mutluysa normal Bi durum çocuklarda sıkıntısı olsa belli eder
merve171214 kkkkkkk1 Sma comfort kullanıyoruz 7 aydır en memnun kaldığım oldu bebelac gold ve aptamil bizde aşırı gaz ve kabızlık yaptı
minikoglummmmm kkkkkkk1 hipp combiotic kolik bebeğim bu bu mamaaya basla dedi doktor ve gazını şuan çıkarıyor ama pahalı
kasimonbes kkkkkkk1 hipp ile basladim dogdugu gunden beri, 1.5 ay olduk simdi bebelac gold deniyorum. Baya fark etti hippten memnundum ama bebelac gold a gecince farkettim ki hipp gaz yapiyormus cocuguma ikinmalari azaldi. Bebekten bebege farki oluyor mamanin hipp sizde farkli etki edebilir bebelac gold da. Doktor hipp demisti bana hastanedeyken ama simdi kendime gore bebelac golda gectim tabi buradaki annelerin de onerilerini aldim
Beybi93 kasimonbes biz de hipp kullanıyoruz ama kabızlık yapmıştı aptamile geçmiştim kabızlığı devam etti tekrar hipe döndüm . Zeytinyağı koyuyorum çok zorlandığı zaman mamasına. Ama kilo alımı da pek iyi değil gibi o yüzden bebelac golda geçmeyi düşünüyorum ben de bugün
Busyldrm Sma comfort kullanıyoruz bizde memnunuz kolik bebeğime en iyi gelen mama diyebilirim gaz sorununu minimuma inidiriyor lif oranı yüksek bi mama lif olduğu için kolay sindirim ve tuvalet yapmasına destek oluyor fiyat biraz pahalı ama bebeğime ne iyi gelecekse o olsun . Böyle düşünürsen bir dene memnun kalmayan duymadım
MuhendisAnne- Busyldrm sma comfort gerçekten iyi bir mama ama kilo alımını durdurdu bizde sizde böyle bir sorun oldu mu? Ben destek hattını arayıp sorduğumda optipro da proteinin daha yüksek olduğunu bu yüzden olabileceğini söyledi bu yüzden mama değişikliği yaptım. Sizin gözleminiz nedir
ikizannesi_1 MuhendisAnne- MuhendisAnne- ben de optipro kullanıyorum ve cokta memnunum kilo alımları da gayet güzel bebeklerimin
Ftm16 MuhendisAnne- aaa bizde de aynı sorun oldu comfort kullanıyoruz hala fakat optipro anne sütü alan bebekler için comfort ise sadece mama ile beslenen bebekler için diye biliyoruz ve gerçekten gazına çok iyi geldi 😒
Busyldrm MuhendisAnne- bizim öyle bir sorunumuz olmadı fakat mutlaka diğer mamalara kıyasla aylık tartıda 100 200 gram oynatabilir çünkü lif içeriği yüksek bir mama lif demek bağırsak haraketinin artması tuvalet sıklığı sindirim hızı demek yani anlayacığınız normal bence sizin kilo alımı nasıl durdu ki aylıl kaç kilo alıyor bebiş kaç aylıksınız
Negro Aptamil kullandık çok gaz yaptığı için Bebelac Gold a geçtik. Her bebek farklıdır siz de deneyerek bebeğinize en uygun olanı bulucaksaniz.
Rosettae pitircikk Eczaneden alıyorum daralırsam Ama genelde internetten alıyorum güvenilir bi satıcı var sadece ondan alıyorum. 850 gramı 150₺ idi en son Diğer mamaların 400 gramını 150₺ civarı
pitircikk Rosettae siz internette hangi site ve satıcıdan alıyorsunuz, bir sıkıntı çıkmıyorsa alabilirim ben de :) gerçekten gaz yapmayan güzel bir mama similac
Ydhk85 Eyluluraz1 merhaba bende aptamil kullanmak istiyorum da kilo alımı nasıl? Şuan hipp kullanıyorum fakat kilo alımı çok yavas